jacquelineripman

Alla inlägg under maj 2010

Av Jacqueline Ripman - 24 maj 2010 19:50

På något jag alltid lyckas vara den där tjejen som alltid har ett dåligt första intryck på folk. Vissa säger att jag sminkar mig för mycket, att jag tittar snett eller bara är osocial.

Jag sminkar mig mer för att mina ögon ska se mindre ut. Jag får höra ofta att jag kollar snett på folk även fast jag absolut inte gör det med mening, men det är något jag har börjat tänka på nu, så nu är det bara glada miner som  dyker upp ifall det är någon okänd som kommer fram på stan. Och osocial är jag nog bara för att jag är en grymt blyg tjej, jag får tunghäfta och börjar stamma när jag inte vet vad jag ska säga.


Sånna där saker har jag tagit åt mig av i hela mitt liv, visst det finns mer brister till varför jag inte alltid blir gillad av folk. Men jag älskar ändå att höra ''oj du var inte alls som jag trodde!''  


Förut när jag märkte om det var någon som inte gillade mig så började jag fjäska och ''se upp till'' den personen. Det var något som folk började förstå och började använda mig som tjejen man alltid kunde ''låna'' pengar av, tjejen man alltid kunde snylta saker och kläder och smink och fan allting. 

Men nu är det över, för länge jävla sen. är så jävla trött på sånt folk! Idioter. 


Jag har börjat säga ifrån och det är nog det som folk har börjat reagera på. 

Fuck you. 


Puuusss!

Av Jacqueline Ripman - 19 maj 2010 13:46

Hela veckan har varit pain, massa plugg, massa jobb, massa mens värk och nu börjar jag känna mig sjuk :(


Ska slita arslet av mig nu för att uppnå G i alla ämnen nu! Närvaron har blivit bättre iallafall, det känns otroligt skönt!

Sitter just nu i skolan och väntar på att få göra omprov, sen blir det direkt till jobbet och sen hem.


Om inte mensvärken och huvudvärken släpper så tar jag en hemma dag imorgon.


Pussen

Av Jacqueline Ripman - 18 maj 2010 12:29

Älskaaaa vädret idag! Imorgon har jag lovat mig själv att shortsen åker fram :)

eller ja, SHORT-S som Agnes säger haha.

Ungefär 16 skoldagar kvar och jag kan inte längta mer. Vill bara bort från den där skolan, vissa lärare är väl helt okej men vissa av dom kan jag ju tacka för mina IGn..

Sådärja, 10 IGn till Jacqueline BRAVOO.

Kunde inte bry mig mindre

 

Ska jobba nu efter skolan sen ska jag plugga lite och senare blir det att vara med Daniel.


Om vädret håller i sig så ska jag samla ihop några och grilla i helgen, as nice ju.

///////// JJJJJJJJJJ

Av Jacqueline Ripman - 17 maj 2010 21:57

... gå ut en lång promenad och rensa tankarna lite. Men klockan börjar bli mycket och jag börjar bli för trött...

Vet inte vart depressionen kom ifrån men jag hoppas att det försvinner lika snabbt som den kom. 


Annars vet jag fan inte vad jag gör

Hej så länge

Presentation

Jacqueline

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards