jacquelineripman

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Jacqueline Ripman - 14 juni 2010 17:15

Jag har aldrig förstått mig på människor som vill förstöra för andra. Allt handlar bara om avundsjuka, människor som har ett dåligt förflutet, en kass relation eller kanske inte trivs med sig själv och vill då inte att andra personer ska lyckas. 


Jag har haft en tuff uppväxt, ett riktigt dåligt självförtroende och alltid haft en speciell personlighet bara vissa gillar. 

Jag har aggressionsproblem, svårt att lita på folk och en jävligt kort stubin. 

När jag mår dåligt sjunker jag ner till den djupaste botten och isolerar mig från allt och alla. Jag hatar att prata om problem & jag tycker det är pinsamt att gråta inför folk (förutom när alkoholen tar över förstås)...


jag gillar inte skitsnack, men jag tycker ändå om att prata skit ibland, jag gillar inte falska människor men jag är inte äkta hela tiden.. vem fan är det liksom? 

Ingen är perfekt. 


Men dom som lägger sig i mitt och Daniels förhållande kan rent ut sagt 

D R A  Å T  H E L V E T E



sådärja, nu var allting sagt. 

jag gillar inte idioter


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jacqueline

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards